Photobucket Nak tinggalkan komen guna FB acc?Click kat tajuk entri.Pastu tengok la bawah2 entri sinun tu.Ada comment box utk FB..makacehh~~Photobucket
..:: 。。心情故事。。::..

记忆像是倒在掌心的水
不论你摊开还是紧握
终究还是会从指缝中
一滴一滴流淌干净..


2011/03/28

Tak Penah Setia..

Aku ni pantang ja teng0k yang lain mula la berubah hati n fikiran.Dan2 rasa yang sebelum ni tu macam tak 0k ja dengan aku..tak sesuai 0rang kata.0rang yang kata bukan aku ^^ .. Teruk tak aku?mak aku salu p0tpett2 aku asek tuk0 ja katanya..dah taktau mana yang sebet0l bet0lnya.Rileks la Puan Jammy..d0nt marah2 dengan anakmu ini..ni namanya bereksperimen.cewah..eksprimen kejadah apanya..melingk0pkan kulit ada la..
Kawannnnnnnnnn2~~en3 saya larut2 pagi ni sen0nyer pasal pr0duk kecantikan.Takdak kena mengena dengan sapa2.. 12 ..HAHA..dushummmmm!!time2 macam ni adalah time untuk aku serab0tkan 0tak.D0k tensen pasal PS p0n ada ni.Crash lak dah.Gerammm!Aku la tu ng0kngekk install versi0n baru tak buang yang lama.My bad..my bad....uhuks~ 11 ..0keh2 sambung cite nak menyegak tadi :D Suka la nak selit iklan swasta panjang lebar.haish.. (-.-‘)
Niat di hati nak beli Nut0x Astringent amenda tu ja..yang dalam b0t0l puteh cam lam gamb0 kat bawah ni.




Almaklumlah um0 dah masuk 25 tahun ni pastu nak try2 la pr0duk baru kan..eheh alasan..selama ni p0n d0k hentam macam2 kat muka jug0k ha..aku deng0 cite ramai sangat puas ati dengan Nut0x ni s0 aku p0n tingin la jug0k..aku teng0k 0rang yang guna tu gebuss mebusss ja kulitnya..rasa nak try la.Tadi mak aku teng0k dia tanya ‘‘padia pulak tu?nak sapu kat mana lagi??d0k b0h macam2 mana 1 p0n taktau yang baguih.Yang hijau tu apa?mak buleh tumpang pakai ka dak?’’ Haha dan lagi cakap nak tumpang tuh.P0tpett2 kemain..keke~Kena beletiaqq sedas dengan mak aku.Tak sedas la..pastu gi kedai apek majalah tu nampak majalah plak.Khatam abes keluaran2 yang tertinggal..Apek la punya pasal ni baik ati simpan untuk aku pasai pa apek..huh..kena berdas-das la dengan mak aku. ’’Yang lapt0p takdak nak p pebaik d0k perabih kat sini pulak..’’
Haha..aku wat vuduss ja..aku ni kan jenis tak makan saman 0rang cakap apa pun..kal0 kena dengan jiwa k0t aku nak deng0.ngeee~~harap2 tak tuk0 dah la pasni pr0duk2 kecantikan nih.Tadi try spray kat muka rasa lembut ja kulit aku ni.0k la tu..k0t2 bagus aku tuk0 suma guna brand Nut0x lak.lol..see!see!tak insaf lagi tu d0k seb0t2 nak tuk0 lagi hah.. XD
10 ..mata dah penin ngadap lapt0p lama sangat arini.Tak jumpa tenet 3 minggu macam ni la jadi. Macam2 nak wat.Lagi banyak aku taip lagi banyak aku merapik.Cite yang bet0l ada k0t sejemput.Yang lain tu iklan swasta ja banyak.Suka sangat tauk suma cite lam satu tajuk.
Kesimpulannya...aku cite bes0 kuman ja pasal pr0duk kecantikan yang kunun2 macam nak wat review.Ampeh..HAHA! Zai jian ni men!cewah..bajet cam ramai ja sk0deng tu penting.kehkeh~~ (^_^’)



..byebye

2 comments:

yanasensei said...

pakai ja apa pun slagi buleh. haha yg ni dok sokong pulak. eekeeke.

huzai arshad chin said...

y0ler..kulit dia xp0 la segak xdak pr0b..kulit i ni sensetip sgt.sbb um0 makin ningkat k0t tu yg jadi sensetip tu :D