Photobucket Nak tinggalkan komen guna FB acc?Click kat tajuk entri.Pastu tengok la bawah2 entri sinun tu.Ada comment box utk FB..makacehh~~Photobucket
..:: 。。心情故事。。::..

记忆像是倒在掌心的水
不论你摊开还是紧握
终究还是会从指缝中
一滴一滴流淌干净..


2011/07/28

Iklan Oh Iklan…

Aku ni dah la malas nak hapdet bl0g..bl0g walking p0n sama la jug0kk..cz04 ..selalu ja rasa besalah bila tak balas ziarah dari memba2 bl0gger yang lain..183 ..tapi bila aku dah rajin nak berbl0g walking ada ja manusia yang letak link iklan kat nama dia kat sh0utb0x tiuuuuuuu...
Pantang bet0LL aku manusia spisis nih 105 ..tau la nak wit cepat tapi t0ksah ler wat cenggitu.Wat ja bl0g sendirik n sumbat la segala bapak iklan lam bl0g tu takdak sapa nak marah.Nak mudah lagi ha,tu apa guna Churp2 tuh?sign up b0h ja iklan kat lam FB memasing.huhuiiii..aku p0n wat jug0k iklan tapi buat iklan tu bi0 le terang2.Tapi mesti 0rang nyampah kan asek ku0 Churp2 ja kat h0me.Bi0 le,bukan gi taruk kat wall 0rang..  ada mak kesah??cz12

Sembangatt nak ziarah menziarah amalan mulia last2 tipah tertifuuu..dah la bl0g aku ni tak glemer. Bila aku tak menziarahkan diri aku ke bl0g2 lain,lagi2 la betambah ke-tak-glemer-an bl0g berhantu aku ni.

Apa2 p0nggg..tenkiu t0 memba2 bl0gger lain yang ikhlas ziarah bl0g tak glemer lagi bersawang ni..fei chang gan xie~~~

 

19

2 comments:

yanasensei said...

rajin pulak kome menaip ni haaaa. haha.

huzai said...

sakit ati..rajin ler..haha.
ish k0me nk kna sekeh dah pal0 tu mempek0tak katikkan teman kat sh0utb0x.HAHAHAHAHA =P