Photobucket Nak tinggalkan komen guna FB acc?Click kat tajuk entri.Pastu tengok la bawah2 entri sinun tu.Ada comment box utk FB..makacehh~~Photobucket
..:: 。。心情故事。。::..

记忆像是倒在掌心的水
不论你摊开还是紧握
终究还是会从指缝中
一滴一滴流淌干净..


2011/07/26

Pen Tool Hoiiiiii~~~

*Anehnya aku dah mula menyapu sawang kat bl0g aku nih..heheh..

 

Ni,nak cite..hari tu kazen aku tunjuk vide0 dari sapa tah lukis guna pen t0ol kat pS.Nampak kacang gila tapi bila aku try tak jadi p0n?ikut step yang sama tapi apsal pen aku tu jadi macam line biasa ja?takdak p0n macam line yang bila kita lukis tu dia jadi macam pensil 2B tu?kena tuk02 setting amenda lak kahh?tadi try p0n tak jadi gak.Masalah aku skang nih aku tak faham p0n tut0rial yang aku teng0k tuh.harr..harr... ^.^

H0h...tensi0nnnn..cz01..dah banyak kali k0tttt aku try tapi tak jadi.girl48 ..0rang lain sedass ja guna terus jadi.Ini aku  asek guna illustrat0r ja skali2 nak jug0k try gun0 pS..macam ng0kngekk ja dah rasa ni.1st time apa yang di inginkan tak menjadi.hahahaha.. =.= Dah tu skang nih aku tuk0 balik ke CS3 Extended.Ni gara2 nak b0h f0nt la nih yang gi tuk0 ke CS3 balik tu.K0n0n CS5 tak bleh baca file f0nt tu padahal aku yang silap wak masuk.onigiri8 ..em..tuk0 p0n tuk0 lah..lagipun takat takdak puppet warp tu ja apa la sangett..heh...gamb0 kat bawah ni zaman aku mula2 bejinak-jinak gedik nak lukis jug0kk..

 

Copy of chi1

Kelak0 sebab kaler flat ja..t0n p0n entah ke mana2..main hantam ja..

 

hanbok 

ha...yang ni t0ksah kata pa la..time ni t0k m0yang k0rea tengah menurun lam badan tu yang muncul hanb0k bagai nih.HAHA..

S0,camn0 nih?takkan asek nak lukis dengan illustrat0r aj0 nih.Tapi nak c0l0r p0n failed tak lepas2 lagi lam illustrat0r.HAHA..31..kena imp0rt ke pS lak kal0 nak c0l0r.Orang skang pakat sibuk dengan d0odle sana sini.Aku?header p0n header cil0k..hahak..bila tah nak wat sendirik..d0k wat tak habis2 lagi nih.Lukis padam lukis padam bila taunnya nak siap p0n tah..

No comments: