Photobucket Nak tinggalkan komen guna FB acc?Click kat tajuk entri.Pastu tengok la bawah2 entri sinun tu.Ada comment box utk FB..makacehh~~Photobucket
..:: 。。心情故事。。::..

记忆像是倒在掌心的水
不论你摊开还是紧握
终究还是会从指缝中
一滴一滴流淌干净..


2011/08/16

Yayyyyyy!

Akhirnyaaaaaaaa..bleh gak aku guna balik Firefox Header kesayangan aku niii! baru la best header camni takdak la nampak c0kia skema ja..yang penting dah bleh taruk Anyc0l0r.H0yehhhhh bebeh! ahah 0ver di situ.Tapi Anyc0l0r ni yang un0fficial versi0n.Kal0 sesapa rasa was2 nak install tu ada mak kesah??yang penting I bleh tuk0 header  n c0l0r theme sesuka hati I...design header bany0k2 tak bleh guna wat gap0.Ni dah bleh guna ni siap la kerap tuk0 pasni.h0h0h..aku baru d0k berangan nak tuk0 balik ke versi0n 3.6 tadi nih.Tapi try ja lah versi0n 5.0.1 ni ye dak..gamak Anyc0l0r bleh masuk aku layan ja..takt0 lah apsal aku rasa penting sangat functi0n bleh tuk02 header n f0oter nih =.=’ ..skang aku guna header Suju versi chibi dari sh0w Intimate N0te (Eunhyuk, Sungmin, Heechul, Kangin)

 

Header

3

 

Footer

3^

 

 

S0mang tak kawan2~~~HAHAH header lama ja p0n..tapi dah dekat setengah taun tak bleh guna header ni sebab Firefox 5 punya pasalllahh..tapi un0fficial versi0n ni bleh ja k0t untuk Firef0x versi0n b0pe p0n(?)

Duo Xie t0 my Sensei, Ilhemmm..(ahahh sedap plak seb0t camnih) sebab kab0 ke teman update versi0n baru.Aku agak jakun n ketinggalan yer sebab aku ni harap 0t0metik hapdet ja..haha.Harap2 takdak dah la n0t resp0nding script busy bagai tu lagi dah pasni.Tak aman kal0 kena camtuh..%#&##@

 

C0nt0h Firefox 5.0.1

ANYCOLOR

 

Apa yang best Versi0n 5.0.1 ni?

-highlight n Backgr0und kat menu dah bleh tuk02 kaler..*aku wajib guna BG hitam :D    

-bleh tuk02 kaler tulisan..

-Wind0w Tab bleh nak gl0ss ka takm0 ka..

 

Tak bestt:

-wal0pun Tab C0l0r available tapi aku teng0k tak berubah p0n c0l0r..=.=

-Add New Tab dia d0k kat uj0ngggg blah kanan nuuuu..tak suka!

-Home p0n sama gak d0k kat blah kanan.Macam bagus letak kat situ..menyusahkan..hehh~

 

*nak tau lebih lagi apa yang best?silalah melawat incek Firefox.Banyak functi0n beshhh

 

H0keh,tamat sesi review Firefox 5.0.1. Hahahah tetiba jadi macam review lak.Pat0t tajuk entri ni taip ‘Firefox 5.0.1 Review’ baru kena.huhuh..entri tamat di sini kerana untuk megurangkan bebelan aku yang demand,0rang wat suma tak kena.Macam k0 bagus ssangattt..XD

27

No comments: