Photobucket Nak tinggalkan komen guna FB acc?Click kat tajuk entri.Pastu tengok la bawah2 entri sinun tu.Ada comment box utk FB..makacehh~~Photobucket
..:: 。。心情故事。。::..

记忆像是倒在掌心的水
不论你摊开还是紧握
终究还是会从指缝中
一滴一滴流淌干净..


2011/11/27

Helo To My Loblyy Belog!

Lama siot tak hapdet..huhu tahap gaban punya malas.Aku nak cite pasal perut aku ni.haha tetiba..tak penah2 d0k hapdet tetiba nak hapdet pasal perut dia plakk..bukan pa..riso bebbb..arini seharian perut aku saket.Bukan saket sebab senggugut ka ato saket sebab nak berry2.Ini saket lain macam sungguh nih.Dari awal tawun ritu lagi dok saket macam ni.Cuma arini ja saket tu lama sangat sampai skang tak ilang2 lagi.Mak aku suh p spital check tengok.Amenda yang d0k saket sangat tu.uiiiiiiiiiii...deng0 spital ja lagi2 betambah saket aku.haha..seram sejuk nokss..

Tapi aku rasa cam tepaksa jugak ja pi..kal0 tak pi nanti saket tambah teruk aku jugak yang padan muk0 hah...Doakan aku mudah mudahan takdak apa yang teruk2.

Aku rela kena makan ubat setambun dari kena tahan d0k spital.hahah gelak lagih..tak reti2 nak insaf..Haishh..


Published with Blogger-droid v2.0.1