Photobucket Nak tinggalkan komen guna FB acc?Click kat tajuk entri.Pastu tengok la bawah2 entri sinun tu.Ada comment box utk FB..makacehh~~Photobucket
..:: 。。心情故事。。::..

记忆像是倒在掌心的水
不论你摊开还是紧握
终究还是会从指缝中
一滴一滴流淌干净..


2012/02/14

Doodle

Taktao la m0od apa dah resap dalam badan ni.Tetiba rasa nak share ja dOodle ni dengan orang lain.Bak kata pepatah 0mputeh, Sharing is Caring Meringg.Ahakss menambah pulak dia.Sebel0m ni melintang gedabak ja watermark kat setiap d0odle.Malam ni baik hati sikit..aku taruk watermark bes0 kuman ja.Zo0m sampai tekeluar dari skrin lapt0p baru anda bleh nampak watermark tu.Tekeluar dari skrin tu sangat menipu tak hengat..(¬_¬) ..

 

 

 

text003 photogirl

 

 

 

Tak disable left/right click n drag..wee~ yang bayang2 tu aku tetiba macam malas dah nak buat.Tak larat nak imejin d0www~

 

P/S: Ada kewww 0rang nak cil0k ni?kal0 ada, pas dah cil0k tu jangan lupa credit t0 me ar~ nak jug0k glemer..thiiiii~ (^.^)v

 

19

.

.

.

.

 

7 comments:

yanasensei said...

Pehhhhhhhhhhhh smart gila warnaaaaa

keri ikhwan said...

woooo... cantik ... sketch kemas , kombinasi warna pun sangat menarik

huzai said...

sensei: kehkehh~ tenkiuss!part camera hantam ja kaler..padam..kaler..padam..
last2 bleh camtu -,-


keri:sankyuuu! (^.^)

٠•●♥ Syifasya Ramli ♥●•٠ said...

hoihhh elok!

huzai said...

0h my madeww! ni k0n0n hampa la ni..kakaka

Izwanie Halim said...

auw ! Giler comel doodle ni. saya amik letak kat header. hikhik:D

huzai said...

Izwanie: silakan2~~jangan memalu ^^