Photobucket Nak tinggalkan komen guna FB acc?Click kat tajuk entri.Pastu tengok la bawah2 entri sinun tu.Ada comment box utk FB..makacehh~~Photobucket
..:: 。。心情故事。。::..

记忆像是倒在掌心的水
不论你摊开还是紧握
终究还是会从指缝中
一滴一滴流淌干净..


2013/01/18

Overdose Header.Miuhuhuu~

salam

 

Sesungguhya..aku memang jenis suka merapu teruk kalau idea tengah mai membuak2.Suma header ni aku buat minggu lepas.Bukan satu ja header yang siap sekelip mata.6 header hoii aku buat dalam masa 1 jam pon tak sampai.Aku rasa aku macam hebat sat.You tai bang de gan jue.BAHAHAH header mee segera suma..zzZZZ~~~ (-_-") biolah..janji bleh buat random header. Untuk sementara boh ja header mee segera nih..nanti2 aku buat yg betul2 superb punya.Keh..

Yang tak puas hati skang ni pasal photobucket.Suka2 hati resize aku punya size header.Dulu dak pon.Walopun boleh resize kat dalam tu, bila aku resize n save totappp ja dia resize balik ke size kecik sikit dari asal.Huiiiiii tim kai tim kaiii??stresss! nak kena bayo baru boleh dapat fullsize ka?banyak santek..takdak koja aku nak go to Pro bagai.Imageshack pulak stress pasal Gif.Image.Bila upload ke dalam tu ok ja dia gerak2.Tapi bila aku buat header hilang terus yang gerak2 tu.Jilakesss betholl...bu zhi dao yao zen yang zuo.Flickr ke yi ma?kalau sama jugak.. kuai qu si!

 

5Konon inspired from Hello Kitty Cafe lah ni..huaaa~~6

Awwww~~~ rindu suma! sampai arini dok tak pecaya lagi yang aku dah penah sampai Korea.Kena pi lagi sekali kot baru nak pecaya.KAKAKA!

1Ni galak.Tunggang langgang ka apa ka ayat tu gasak pi lah..ni la yang selalu main dalam kepala aku sejak dua menjak ni..

2 Kuroko no Basuke.Orang kata bosan anime ni.Aku tengok ok ja..lagipon ensem2 suma dalam anime ni.Ngeee~

3 HNY punya.Tak buang sebab nanti CNY pulak..2-in-1 punya header.Agagaa~pasni nak buat untuk suma jenis sambutan.

4 Gegewlsss~~

 

Syok sendiri sungguh Mak Jemah nih!

 

byebye

2 comments:

Lynn Damya said...

doodle comel !!! :D
boleh lah nak tempah nanti! haha dri sndiri reti wat doodle, tp malas nak buat boleh tak? haha

huzai said...

Blh ajaaaa...sy pon kdg2 mls tempah kat org lain jgk mntak buatkan.haha