Photobucket Nak tinggalkan komen guna FB acc?Click kat tajuk entri.Pastu tengok la bawah2 entri sinun tu.Ada comment box utk FB..makacehh~~Photobucket
..:: 。。心情故事。。::..

记忆像是倒在掌心的水
不论你摊开还是紧握
终究还是会从指缝中
一滴一滴流淌干净..


2013/04/08

Key Arshad Engagement Ceremony 31.3.13

salam

 

Jeyeaaa~~baru nak bercerita..dah 8hb Apeghil dah arini..8 ..biasa leww..malaih.Abang aku yang nomot dua, Key Arshad dah pon selamat nunang.Tarikh kemain pilih.. 31.3.13 giteww.Bila dia dah betunang maka aura kuat akan bekeliaran keliling aku.Hahargghh semak betoiiii..sana sini sebok tanya bila pulak turn aku.Kan dah gitau..dok jauh.Tunggu la aku pi amek wak balik Mesia nanti.wkwkwkwk! brrrr~~~ silalah sebok dengan kehidupan memasing.Susah payah pikir pasal aku takdaknye teman sughohh..haishh..

Emm..hantaran semua abang aku buat sendiri dengan tunang dia.Depa dua ja la yang dok meghomett hantaran2 tu sebelum balik Pendang n Kuala Nerang.Kami pi susun barang pastu bawak ja.Haha..sangat mudah keja weols..

 

Entri sarat gambiaqq..

page2 Tuan belog kena inteprem dulu.Besama denga Puan Jamy.Mae~Sawatdee~~ XD

page4 

DSC_0241 Cincin momeii..jari tunang abang aku sangat kecik.Jari manis aku umpama jari ibu dia.HAHA

DSC_0214 Nak jugak Selemiah SamCrack aku inteprem..haa..sejak dua menjak ni dah jadi makin panjang pulak nama dia.

page1 Hantaran sebelah weols..orang cakap kalau orang Langkawi ja mesti nak kena ada ceklat.Ha la..trademark.Ada sapa2 nak suruh aku tolong belikan? :D

page14Hantaran sebelah anak dareww~

DSC_0276 Nindiaaaa anak dare itew..Siti Zuraida namanya..eh ada siti ka?haha adoii tak ingat pulak.Ahkak Liz cakap muka dia macam Misha Omar.Amboiiii..  :D

page5Salamat~~

DSC_0316    page6 DSC_0363 page7Dah jadi tunang orang dah abeang heanggg.. ^^

DSC_0347 Bakal menantu Puan Jamy.Weee~~~

DSC_0351Sebelah kiri tu mak anak darew.

 DSC_0357 Kak Bi dengan Wani.Adik badik dari Gurun yang wajib ada dalam mejlis.HAHA..

DSC_0375Dengan Kak Ipar yang sulong, Kak Nurul.

DSC_0320

DSC_0386 Adik beradik sebelah anak dara.

DSC_0390 DSC_0392

page8Anda nampak biruuuu..

DSC_0402  page9

page10

  page11

DSC_0456 Posing ala model.Kau hado?? ^.^

DSC_0450 Hawa dengan Maktok Zizah.

12

 

 

Lepas balik dari Kuala Nerang kami singgah kat kebun mak Kak Nurul.Sonok baq heanggg suasana dia.Suasana di hari raya..aku pon jauh beno mai makan Cendol Pulut dengan Ais Kacang.Dok tingin dari kat Langkawi aritu dengan Ahkak Chipcha.Sekali makan ha...cendol pulut made in Jeniang dengan ais kacang made in Pokok Sena.Haha..sakan..

 

 page13

page The Adam’s dengan Amni.Makan cupcake Makngah Zue depa bagi.Pakat2 jilat icing ja 3-3orang nih :D

Hawa Marissa Zahra Cik Hawa Marissa Zahra.. (^3^)

DSC_0541Adam Amzar, Adam Amsyar.

AmrinaAmrina lawokkk..sekali aku panggil nama dia terus chommm ja muka.Pastu siap dok marah2 dari jauh.HAHAHA

 DSC_0550Kena cari duit lebih dah la..hahahh..pulon buat pisau dengan kayu.Orang suh amek pisau motong betoi takmau..

 

-Entri Tamat-

 

byebye See you later

3 comments:

hOney n' cLOver said...

cantiknya zue..semoga berkekalan dan dipermudahkan sentiasa insya Allah...^^ nice entry...

huzai said...

Aminnn...maceh sudi singgah blog sy :)

huzai said...

Aminnn...maceh sudi singgah blog sy :)